عکاسی و تمام امور مربوط به عکس

آموزش عکاسی|آتلیه کودک|آتلیه نوزاد|آتلیه بارداری|آتلیه عروس و داماد|عکاسی|

عکاسی و تمام امور مربوط به عکس

آموزش عکاسی|آتلیه کودک|آتلیه نوزاد|آتلیه بارداری|آتلیه عروس و داماد|عکاسی|

  • ۰
  • ۰

دوره آموزش خیاطی اختصاصی به صورت محدود
در صورت درخواست (این دوره با رسیدن به حداقل تعداد شرکت کنندگان شروع می شود)

دوره خیاطی خلاق با تمرکز خلاقانه بر روی همه افرادی که می خواهند اصول اولیه دوخت را یاد بگیرند ودنبال دوخت لباس های اصلی و زیبا هستند.

سه دلیل برای پیوستن به دوره خلاقیت خیاطی ما

1) اگر فردی خلاق هستید که می خواهید لباس های خود را درست کنید و می خواهید یاد بگیرید که چگونه این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

2) یادگیری دوختن لباس و دامن کلوش در یک محیط خلاقانه می تواند راهی برای مواجهه با بحران و ایجاد یک واقعیت حرفه ای جدید در زندگی شما باشد. بنابراین با اشتیاق به خیاطی می تواند ایده های جدید کاری را به وجود آورد.

3) اگر یک چرخ خیاطی خریداری کرده اید اما نمیدونید که چگونه از آن استفاده کنید. اگر قبلاً خودتان خیاطی کرده اید اما نمی فهمید که چرا در دوخت لباس ایراد دارید. اگر قبلاً دوخت انواع لباس را تجربه کرداید و احساس رضایت دارید ، اما ایده ای ندارید که لباس را تا حد امکان خلاق کنید

دانش آموزان از این دوره یاد می گیرند؟
شما قادر خواهید بود مفاهیم اساسی و واسط را یاد بگیرید تا خلاقانه همه را از خلاقیت های خیاطی خود مبهوت کنید.

آیا دوره نیاز به مهارت و پیش نیاز دارد؟؟
مهارت خاصی لازم نیست.

دوره خیاطی از مبتدی تا پیشرفته همراه با فیلم و عکس

پایه ها: از یک چرخ خیاطی (نوع کوک ، انواع دوخت ، تعمیر لباس ، سوزن و استفاده از انواع سوزن ها ، زیپ و دکمه) و پایه های نگهداری ماشین خیاطی استفاده کنید. و برخی از انواع  دوخت ها و زیر خطی هارا با هم یاد خواهیم گرفت  ...

درس 2 و 3:
مفاهیم اساسی مدل سازی: درک الگوی کاغذ برای رفتن و یادگیری ، ایجاد چیزی مثل تی شرت یا دامن ...

درس چهارم - پنجم و ششم:
ما می خواهیم برای ایجاد: با شروع از الگوی ، ما یاد می گیریم که آن را روی پارچه ، برش پارچه ، چسباندن با سنجاق ، دوخت ، زیپ و قرار دادن لباس را به صورت حرفه ای به شما عزیزان یاد بدهیم.
در صورت درخواست می توانیم آموزش های تخصصی دیگری برای هر فرد به صورت اختصاصی ارائه کنیم.

مورد نیاز کلاس:
شما میتوانید از چرخ خیاطی های مختلف در آموزشگاه به صورت دوره ای استفاده کنید حتی برنامه ای برای اجاره چرخ خیاطی نیز داریم

قیمت ها ی درو ه خیاطی، ساعت ها و مکان؟
دوره خیاطی خلاق هفته ای یک بار برگزار می شود
قیمت: 150 هزار تومان برای 6 جلسه 2 ساعته
پس از 6 جلسه ، برای کسانی که مایل هستند ، اگر بتوانیم حداقل تعداد شرکت کنندگان را حفظ کنیم ، می توان با تعداد درس ادامه داد

حضور در دوره
ساعات غیبت دانش آموزان در دوره های دیگر قابل بازیابی است اما قابل پرداخت نیست. معلم متعهد می شود تا درسی را که ممکن است قادر به برگزاری آن نباشد ، بازیابی کند ، در غیر این صورت کشو فرهنگی متعهد می شود جایگزینی را پیدا کند که برنامه را دنبال کند.

پایان دوره
در پایان دوره ، کشو فرهنگی گواهی حضور و غیاب صادر می کند. شما مفاهیم اساسی یا واسط خیاطی خلاق را آموخته اید و ما برای کسانی که آرزو می کنند یک شب برای نشان دادن مهارتهای به دست آمده با یک نمایش مد کوچک پیشنهاد می کنیم.


ثبت نام در یک دوره برش و الگو خیاطی در میترا هنرجو
"
همیشه ساخته شده در ایران افتخار کشور ما است. خیاطی ایرانی به دلیل شور و اشتیاق و خلاقیت بسیاری از افراد شاغل در این بخش در سراسر جهان شناخته شده است.
 ایجاد پوشاک جدید ، اصلاح یا ترمیم لباس های قدیمی یک هنر واقعی است که نیاز به مطالعه ، تمرین و اراده خوب دارد. هر کس ، حتی بی تجربه ترین افراد، این فرصت را دارد که چیزی شخصی برای خود بدوزند. اصلاح و سفارشی سازی هر پوشاک نیز یک روش مفید برای صرفه جویی در وقت و هزینه با نتایج حرفه ای در مدت زمان کوتاه است.

دوره های قطع و خیاطی ، چرا ثبت نام کنید
بدیهی است که ما هیچ لحظه خیاطی را اختراع نمی کنیم. در آن زمان اولین دوره های خیاطی در خانواده اتفاق افتاد که مادرانی که دانش بنیادی را به دخترانشان تحویل داده اند تا بتوانندکار های ساده خیاطی را پیش ببرند یا حتی خیاطی رو به طور کامل یاد گرفتند. 
کم کم این عادت دچار سوء استفاده شده است و به همین دلیل یک دوره برش و خیاطی می تواند یک سرمایه گذاری عالی و راهی برای آزمایش خود در چنین هنر خلاق باشد. شرکت در یک دوره برش و خیاطی برای همه ، آقایان و خانمها در دسترس است و مهمتر از همه ، محدودیت سنی وجود ندارد. 
با آموزشگاه خیاطی هنرجو دیگر نیاز نیست در هیچ کلاس دیگری شرکت کنید از صفر تا 100 خیاطی رو به شما عزیزان یاد میدهیم
از اصول اولیه چگونگی نگه داشتن سوزن تا کارهای پیچیده تر ، مانند برش و خیاط کردن کت و شلوار متناسب ، می توانید در هر سطحی درس خیاطی بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی